dWeT beLi uBaT

Thursday, February 3, 2011

sEbUaH pErMinTAan...

korang ada apa2 untuk diminta?mintak la pape pun,tapi jangan mintak kat aqu dah la...huhu,gurau je la...
aqu pun ade banyak perkara yang nak diminta..banyak sangat sampai aqu terpikir,mungkin aqu xpatut mintak pape pun sebenarnya...malu la nak mintak banyak2,

okey lah,korang bacalah permintaan mamat ni....


Seorang pendengar Radio HANGIT FM, Ajoi sedang bercakap secara on air dengan DJnya – Kitanro lebih kurang pukul 4.30 petang:

DJ Kitanro : “Hello! Hangit FM!”

Ajoi : “Hello radio Hangit FM yek?”

DJ Kitanro : “Yeah Betul, radio yang paling hangit di Malaysia, siapa bercakap di sana?”

Ajoi : “Ooo nama saya – Ajoi . Boleh buat permintaan tak?”

DJ Kitanro : “Boleh… Ajoi mau minta lagu apa?”

Ajoi : “Tolong putarkan azan Asar yer bro, dah masuk waktu nih!!”

DJ Kitanro : “!!!!????, insaf gua…”


~heheh....~

1 comment:

Novelgurl said...

Assalamualaikum

hahha..great !