dWeT beLi uBaT

Wednesday, February 16, 2011

eRr..kO aDe 'pAkAi' pApE kE?

err...berat hati nak update...ranang nak tido awal,tapi sesaje nak kongsi citer...hahah
pagi tadi aqu tolong senior wat suction..sebelum aqu attend patient tu,patient tu cam restless skit...sebab die ade fit a.k.a sawan...bila aqu g je kat patient tu,tetibe die okey..

senior : ko watpe kat die tika?

aqu : ha?watpe?mana de watpe pun..saya kan baru datang je ni...ish,akak nih...

senior : ko ni lain macam jer...ha..ntah2 ko de 'pakai' pape x?ko ade 'pakai' ilmu pengasih ker...?

hahaha,bengong akak tu..ade ke patut cakap camtu..gelak sakan aqu tadi...

aqu : eh,akak..memang le saya ada 'pakai'...

aqu jawab..dalam hati nak kenakan die jer...last-last die terkantoi...

senior : oh..patut la sister selalu bagi cuti kat awak...

damn!ni mesti pernah mengumpat aqu nih...aqu diam je..malas nak amik tahu,lantak awak la kakak...!
pastu die sambung lagi...

senior : akak pun nak 'pakai' ilmu pengasih gak la..nak suruh sister tunduk kat aku...

hahahaha...aqu gelak gile2 dengar die cakap camtu...pastu die sambung lagi...

senior : tapi,kalau 'pakai' pun,sister tunduk je kot...tapi,xde efek pun...asal nampak aku,die tunduk...hahaha

bengong betul...melawak lak die...aqu pun sambung balik ayat aqu yang terkedu tadi...

aqu : kak..saya memang de 'pakai' something kak...saya bagitau kat akak je ni...

dua-dua diam..senior aqu tu cam beria je nak tau...

aqu : saya 'pakai' uniform je kak time g kije....agaknye sister 'tunduk' kat saya sebab saya pakai perfume kot?

hahahahaha....padan muka!

akak tu dok gelak-gelak sampai xjadi wat suction,ces..!penat aqu dok bag patient tu sambil tunggu die abes gelak...

~malas nak amik tahu hal2 remeh,g kije untuk bekerja,bukan untuk mengumpat!~


1 comment:

MR.ROMEO said...

sesi mengumpat ni merupakan salah satu tradisi turun temurun tempat keje..

mrk2 yg mengumpat ni x sedar kot yg mrk pon diumpat oleh org lain.. huk..huk..