dWeT beLi uBaT

Thursday, December 2, 2010

mAaFkaN saYa...

salam buat kekasih,
maafkan saya kerana terpaksa memutuskan hubungan cinta kita...saya sendiri tidak sanggup untuk melakukannya...bahkan selalu memohon kepada Allah agar Dia menguatkan hati saya untuk melakukan ini semua....

maafkan saya wahai kekasih...
saya bukan kekasih yang baik...saya tahu saya telah berlaku curang,saya tahu saya telah banyak menipu kamu wahai kekasih...perkenalan selama ini sudah cukup untuk membuatkan saya merasa bersalah dengan kelakuan saya terhadap cinta kamu...

saya tidak mampu untuk menyerahkan tubuh saya kepadamu selagi kita belum bergelar suami isteri yang sah...saya tidak mampu...!maaf kerana saya mengecewakan kamu....
saya hanya mampu menyerahkan seluruh jiwa raga saya kepada Pencipta saya..maaf kerana menduakan kamu.

saya tahu,saya bukan seorang yang baik kerana kerapkali menepis tangan kamu dari menyentuh setiap inci tubuh saya.Sentuhan itu hanyalah untuk yang layak saja...dan saya minta maaf lagi kerana ia bukan kamu...

saya menipu kamu..saya tahu dan saya akui itu..sebenarnya setiap kali kita merancang untuk bertemu,saya sering mengelak,kerana saya sebenarnya lebih senang bertemu dengan Allah dan bukannya kamu.maafkan saya kekasih.

saya benar2 rasa bersalah..tolonglah lepaskan rasa bersalah itu dengan menerima bahawa hubungan ini telah pun putus sebaik saja kamu membaca ayat yang terakhir...

semoga kamu bertemu dengan yang serasi dengan jiwamu...kerana aku lebih menyintai Allah berbanding kamu...

salam maaf..
kekasih

No comments: