dWeT beLi uBaT

Monday, July 25, 2011

sPreAd tHe LoVe....!

assalamualaikum....
ape kaba?
hari ni ape agenda korang?
huh!agenda aqu?macam biasa je...g keje,balik keje,lepak kat umah,esok pun sama...
tapi yang jadi bezanya bila setiap kali aqu g keje,aqu akan berkerja sebaik mungkin....dan harapnya korang pun macam aqu...ok?

aqu sekarang sangat suka mempromosikan kedai2 orang...huhu,kalau ade rezeki dorang,xkan ke mana pun kan...?semua tu Allah da tentukan...

bagaimana dengan cinta kalian...?
sihatkah....?gembirakah...?
adakah ia semakin bertambah...?

aqu seronok bila orang yang aqu sayang itu seronok,dan aqu juga bahagia bila melihat mereka bahagia...?
siapa orang yang aqu sayang?
erm...umi,abah,adik-adik aqu,my mr boyfie dan family die serta kawan-kawan aqu....

kenapa?
kerana bukan semua orang menjalani hidup dengan bahagia dan gembira sepertimana yang kita sedang lalui sekarang...betul kan?
mungkin sekarang ade yang sedang menanggung derita...mungkin ade yang masih bersedih dengan kehilangan orang yang tersayang...siapa yang tahu?

kisah hidup setiap orang itu berbeza,hargai setiap detik masa bersama,kerana hanya itu yang akan menjadi kenangan sampai bila-bila....

dan hari ini,saat ini...aqu cuma ingin menyeru kepada kalian...
mari sebarkan rasa sayang,rasa kasih kepada mereka yang memerlukan...berikan mereka sedikit bahagia,moga-moga ia menjadi penguat semangat untuk mereka melangsungkan hidup tanpa orang tersayang...

kalau korang ade rezeki lebih,korang boleh dermakan sehelai baju buat mereka...ukuran-ukuran saiz baju korang boleh tengok kat sini sehelaibaju.com , xsalahkan beri mereka sedikit kegembiraan?

kalau korang xmampu nak beli baju,korang masih ade pilihan untuk meraikan dorang...taja seorang pun sudah memadai...tajaan makan malam ni mungkin sesuatu yang memberi makna kepada mereka...

bersedekahlah dengan seikhlas hati....
jom!
sebarkan cinta dan kasih sayang beramai-ramai....moga mereka merasai kegembiraan dan kebahagiaan yang sama seperti kita =)

~spread this love...~

2 comments:

IEQAH said...

Salam..
Ieqah nk tinggal kasih sayang sikitlaa dekat sini..
lot of love <3

messy_mess said...

owh kerja itu sgt tidak best ...
ngah prektikal ... sgt bosan bekerja

tp sbb adenye org skeliling yg bnyak bagi sokongan, kerja itu jadi best