dWeT beLi uBaT

Monday, January 10, 2011

biLa pEreMpUaN jaDi LeLaKi...

selama ni korang just tau pengkid je...xpun tomboy...tu antara orang2 yang sepatutnya lahir sebagai perempuan dan berlagak sebagai perempuan dan hidup sebagai seorang perempuan...tapi kesilapannya bila hal2 begitu xberlaku...sebaliknya mereka lahir sebagai perempuan dan berlagak sebagai lelaki...lagi teruk kalau mencintai kaum sendiri...!

kenapa naluri mereka sedemikian rupa?

aqu pun xdapat la nak pastikan tu semua,tapi sekarang bukan kisah bila perempuan itu berlagak sebagai lelaki je..ade kisah lain bila perempuan itu sanggup berubah fizikal menjadi lelaki...!

adoih...korang tengok je la sendiri..aqu yang tengok pun rasa loya,die yang buat ni aqu xtau la rasa pe...

~ni pelakon utamanya....~

jom masuk bilik OT

~marking dulu tempat yang perlu dibuang...~











~huh!pe kate korang?~

11 comments:

Tuan-Belog said...

perggghhh...mane dpt pic ni?
hbt btol doctor eh....

tika said...

@Tuan-Belog
huhu..godek2 kt gempak.org
gile la prmpuan tu nak wt bnde cmni...

.: iEyLa :. said...

ergghh...ngeri tul..
sanggup ek diorg wat cmni..xsakit ke??

Just Mie said...

Ngeri..kenapalah nak ubah ciptaan Allah...


Di serang babi hutan

tika said...

@Just Mie
tu la pasal..elok2 jd prmpuan,nk jd lelaki plak...setiap kejadian ni ada hikmahnya,terima dgn hati yg lapang

::Budak Degil:: said...

masyallah!...jijik pulak tgk pic ni...bodohnyelah..elok2 dh jd pmpuan nk tranform jd laki...ish!

tika said...

tu la pasal,kite yang tengok pun rasa cam xbetul je,die yang buat ni xtahu la waras ke x....

"Che Ain" said...

aduhh ape la yg dia 2 wat.. nt law period cmna ek??

srikandi cinta said...

eeii. mengerikan

Kotak Mancis / S_Basri said...

nie baru prmpuan tukat jadi lelaki... penah tengok lelaki jadi perempuan... ngeri ja... abis semua dia kasi potong...

( jom klik )( jom klik )
( jom klik )( jom klik )
( jom klik )

Myiesha said...

ngeri sungguh..tak de keja lain..